IdaLiv

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Ida - 15 januari 2009 23:22

... hur oroliga andra folk e för MITT barn... alltså "fryyser han inte???" "Ska han veeerkligen inte ha mer på sig?" "Å raamlar han inte" "Du får nog allt säkra hemmet lite mer" "Tvättar inte mamma öronen på dig... då kan du få vaxproppar!" "Äter han bara så lite... får han ingen välling... ammar du honom FORTFARANDE???" "Väger han bara 9,5 kg??" "Tar han inte NAPP?" "Har du inte anmält dig till dagis än!!?" osv osv

Av Ida - 15 januari 2009 21:00

...på folk som ska berätta för en hur man ska uppfostra eller sköta ens barn. Det är juh en sak om man frågar om råd... men annars kan de bara hålla käften rent ut sagt! Jag vet att jag är en bra mamma till mitt barn, för jag älskar honom så oändligt mycket och vill honom ALLT väl i livet.


Jag tror mycket på att ha en fin kommunikation med barnet... med blicken och med beröring osv... SÅNT tror jag är viktigt... inte om man gåtränar med dem eller inte, inte om de har gåstol eller inte, INTE om de har napp eller inte... å INTE heller om de får äta maten med händerna eller inte...

Presentation


Livet på landet, familjeliv och galleridrömmar

Omröstning

Gillar ni min blogg?
 Javisst! :) superbra
 Nä vet du va!!?
 Nja... kanske...vet inte
 Den e ok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards