IdaLiv

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Ida - 27 juli 2009 12:40

Fick sova tills jag vaknade idag! Min underbara man kirrade barnet och nu har de varit ute i snart 2 timmar. Han e bäst. Jag e ledig idag, sen jobbar jag tis, ons, tor, fre.


På fredagskvällen blir det "Näckens Dans"... jag kommer att spela "huvudrollen" Flickan. Det ska bli kul... det är ett ljusspel med folkmusik. I spelet finns det troll, älvor, huldran och Bergatrollet. Näcken är såklart också med. Man dras in i Sagans värld till toner av fioler och andra instrument samtidigt som olika ljus florerar över skogsdungen.


Vi ska i år vara på en udde inne i stan... tidigare år har vi varit långt ute på landet. Publiken sitter med filtar och picnickorgar.


På lördagen sen så jag vi på fest:-) 30-årsfest hos en som bor i samma lilla by... eller vad man ska säga. Våra barn ska dessutom gå på samma dagis, så det ska bli kul.


Undrar vad jag ska göra för nyttigt ida? Än så länge har jag baaaara latat mig!

Presentation


Livet på landet, familjeliv och galleridrömmar

Omröstning

Gillar ni min blogg?
 Javisst! :) superbra
 Nä vet du va!!?
 Nja... kanske...vet inte
 Den e ok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards