IdaLiv

Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Ida - 9 oktober 2008 21:48

Fina Linnéa var här i kväll--- kändes som att vi hade ett så fint och långt samtal om livet. Om allt och ingenting... om viktiga saker på ett skönt och filosofiskt sätt.

Meditation framför brasan;-)

Här känns hon lite suddig... men jag lovar, det är hon inte!!! Hon är alldeles klar och fin.


Innan Linnéa kom hade jag och Ossian höstmys i trädgården...

Det ser lite ut som ett montage eller hur...hihih

Vi tittar på hösten...


Och på fåren... som rymt igen!

Av Ida - 9 oktober 2008 13:51

Ossians mage e inte å leka med nu... å inte hans humör heller!suck å stön hoppas på att denna dagen snart är över...


Kanske kan vara tänder på gång för det fullkomligt lyser vitt i munnen på honom... å han vill bita på sin tandborste hela tiden...


Av Ida - 9 oktober 2008 12:18

KONTORSMONSTER

MÅNSKENSPROMENAD

FAMILJELIV

Av Ida - 9 oktober 2008 11:12

Nu har Ingela åkt igen:) hon svepte sin kopp kaffe och lämnade oss sen. Jag kryssade för 2 julklappar i hennes sons jultidning också... En till Ossian och en till P:-)


Ossian ska få ett bamsepyssel... lite tidigt kanske, men det var ett så fint träpussel. Det kan sparas till ett annat år om inte annat.


P får snällt vänta till julafton;-)


I år blir det att fira hos svärföräldrarna... det blir mysigt. Svärmor har ett tomteland, men nya tomtar varje år.


Ossian sover middag nu... hoppas han får sova en stund... blev inte mycket i natt...


Ska bli mysigt att Linnéa ska komma också! Träffar henne så sällan. Hon är en fin tjej, vi träffades när vi gick Dramalinjen på Folkhögskola 2004. Det var en rolig och härlig tid... GUD vad gammal jag lät nu;-)



Av Ida - 9 oktober 2008 10:04

Idag kommer först Ingela å i eftermiddag kommer Linnéa...


Dessimellan ska vi dansa! Nej... jag skriva skulle det va!

Presentation


Livet på landet, familjeliv och galleridrömmar

Omröstning

Gillar ni min blogg?
 Javisst! :) superbra
 Nä vet du va!!?
 Nja... kanske...vet inte
 Den e ok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards