IdaLiv

Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Ida - 31 oktober 2008 16:59

Den här dräkten köpte vi igår:-D


Av Ida - 31 oktober 2008 15:08

... att plöja igenom allt jag missat på Bloggkoll... ok, inte i effektiv tid då alltså:-)


I förmiddags åkte mina kära hem! En vecka med syrran, mamma och mina fina syskon barn. Vi har haft en fin och mysig vecka... men förhållandevis lite gnabb;-) Jag är ändå lite stolt över mitt humörs positiva utvecklig! Jag retar inte upp mig alls lika lätt som jag gjorde bara för ett drygt år sen. Livet blir så mycket bättre då också.


Vad har vi då gjort... busat, ätit, fikat, pratat... gått promenader, lekt ute(läs barnen har lekt ute, vi har druckit kaffe inne...) spelat spel, byggt pussel, skrivit brev till varann (läs vi spelade ETT spel... fia med knuff, stora tjejen och jag har skrivit var sitt brev till varandra:-) )


Igår var vi till köpcentret å småshoppade lite...


Idag har jag å Osse haft fotosession--- Resultatet? Jo men visst ska ni få ta del av det!



PUSS på er, å förlåt att jag har varit kass på att kommentera era bloggar men... jag har inte HUNNIT!

Presentation


Livet på landet, familjeliv och galleridrömmar

Omröstning

Gillar ni min blogg?
 Javisst! :) superbra
 Nä vet du va!!?
 Nja... kanske...vet inte
 Den e ok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards