IdaLiv

Alla inlägg den 10 september 2008

Av Ida - 10 september 2008 11:17

...kommer kusinerna! Ossians fina kusiner... det ska bli så mysigt.Kusinerna


 Ibland tänker jag på dem som "inte har någon"... alltså de verkligen ensamma! Under min graviditet kände jag mig ensam... men jag var inte ENSAM. Alla mina underbara vänner, min familj och min bästa vän fanns ju där för mig!


Såklart känns visa dagar ensammare än andra, man känner ingen samhörighet med någon och man får inget gehör på sina försök till kontakt!

Vid dessa tillfällen kan internääätet vara underbart, helt underbart! En liten komentar här, en annan där.


Jag hoppas att även de ENSAMMA kan få känna samhörighet och kärlek, åtminstone ibland. Kan man annars överleva? 


gravid...

Av Ida - 10 september 2008 10:33

Nu har gullet vaknat å vi har avklarat morgontoaletten. Nu är han förste eldvakt.


Undrar om M vaknat och när hon tänkt sig hit... vad ska man bjuda henne på tro?

Av Ida - 10 september 2008 09:42

Nu är friden ett faktum i stugan...

Lägg märke till att fläkten är på FULLeffekt bakom lille O där han sover;-)


Brasan sprakar...


Mamma tar kopp kaffe nummer 3, snart slår klockan 10


God morgon

Av Ida - 10 september 2008 09:15

HÄR SKA MAN BLI FIT!/Osse

Av Ida - 10 september 2008 08:27

Nu kom jag på ... Martina Tuun... fast hur stavas det då?

Av Ida - 10 september 2008 08:09

Nu har vi kommit upp...Ossian ligge nakenfis på fårskinnet och har morgongympa. På radion hörs Olle Garp och Martina Haag (heter hon så?) På tallriken finns ostmacka med marmelad, till dricks kaffe och lapas blåbärsyoggi.


Natten har varit som alla andra nätter...


I morgon ska det vägas och mätas! Så då bär det av in till hålan och syster GunBritt, världens underbaraste barnmorska/barnsköterska/sjuksköterska...



Ok, Ossian e inte HELT nakenfis... men blöjan slipper han såhär på morgonpasset!


Presentation


Livet på landet, familjeliv och galleridrömmar

Omröstning

Gillar ni min blogg?
 Javisst! :) superbra
 Nä vet du va!!?
 Nja... kanske...vet inte
 Den e ok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards