IdaLiv

Alla inlägg den 28 september 2008

Av Ida - 28 september 2008 21:49

att kommentera flera bloggar men det funkade inte!!!

Av Ida - 28 september 2008 21:01

Har inte hunnit göra klart rummet idag... men jag kan bjuda på ett nystädat hem!


Av Ida - 28 september 2008 12:51

Att jag är en bloggoholic ... HJÄLP! Men det är nog så...:-( 


;-)



Vägde Ossian idag å nu väger han 8,4 helt plötsligt... ändå la han ett "grymmelass" i morse...;-)


Nu har vi hämtat spjälsängen och det ska stääädas i rummet... BLÄ.


I morgon är det äntligen spädbarnsrytmik igen:-D (sångstund...)

Då ska vi bestämma tid då vi ska gå å "simma" med våra små... roligt värre alltså.


Gud va han snackar nu Ossian... truten går konstant;-) Godingen... han har så mycket att berätta, eller så sjunger han kanske? New JohnOssy?

Av Ida - 28 september 2008 09:31

...så kunde jag inte hålla mig längre än såhär! Har haft ensamtid! Gud vad man uppskattar det nu för tiden... gå upp och bara äta frukost i lugn å ro... kunna sminka sig.. sitta på toan utan å stressa... Ja ni fattar grejen.


Ossian e med sitt P hos fa'mo å fa'fa...


Idag ska själsängen hem (vägrar skriva spjälisen;-) ) Ska fixa ett "middlertidig" rum till lellpôjken. Han ska få bo i det ofärdiga gästrummet en stund och se om han får sova bättre på nätterna. Antagligen är det förkylningen också som spelar in, men vi får testa.


Ska ta lite bilder av det färdiga resultatet sen;-)

Presentation


Livet på landet, familjeliv och galleridrömmar

Omröstning

Gillar ni min blogg?
 Javisst! :) superbra
 Nä vet du va!!?
 Nja... kanske...vet inte
 Den e ok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards